Jeroen Driesen

JEROEN DRIESEN

MMA trainer

Sinds zijn intrede in de wereld van vechtsporten in 2004 heeft Jeroen gestaag zijn pad uitgestippeld als een onbetwiste kracht in de MMA-scene. Het was op de wereldkampioenschappen in Italië waar een scheidsrechter hem de bijnaam “The Lionfighter” gaf, een titel die zijn vastberadenheid, moed en vasthoudendheid weerspiegelt.

Al meer dan een decennium is Jeroen een onwrikbare aanwezigheid in onze club, waar hij evolueerde van leerling tot een toegewijde trainer. Zijn expertise schittert in elke facet van zijn vak. Met meerdere podiumplaatsen op diverse wereldkampioenschappen en een aanzienlijk aantal MMA-gevechten op zijn naam, is de octagon zijn natuurlijke habitat geworden.

Het hart van een leeuw drijft Jeroen voort. Hij is een onverschrokken strijder die nooit een stap terugzet, zowel binnen als buiten de ring. Als coach moedigt hij zijn leerlingen aan datzelfde innerlijke vuur te ontdekken, hen leidend naar hun eigen triomfen en overwinningen.

Jeroen is niet alleen een atleet, maar ook een inspirerend figuur die zijn passie voor de sport overdraagt aan anderen. Zijn toewijding, doorzettingsvermogen en opmerkelijke prestaties maken hem niet alleen een icoon in onze club, maar ook in de wereld van de vechtsporten.

GESCHIEDENIS & PALMARES

Competitieve